Fark ettiniz mi bilmiyorum ama erkek yazarların eserlerindeki asıl kahraman esas kızın nası güzel olduğunu ve o yüzden ona nasıl aşık olduğunu anlatırken kadın yazarların kitaplarındaki esas kız esas oğlana fikirleri, düşünceleri, kişiliği yüzünden aşık oluyor.