Overrated overrated overrated overrated overrated overrated overrated overrated overrated overrated
3 kısımda inceleyeceğim
1-Olay örgüsü
Olayların tahmin edilebilirliği yüksekti benim için bu yüzden ilginç olmadı. Ancak objektif olursak kitap su gibi gidiyor ve olaylar birbiri ardına sıralanıyor.
2-Karakter Profili
Baş karakter gereksiz saf ve her şeye karşı korunmasız. O kadar çok yordu ki beni tüm kitap boyunca. Bir özel gücü olduğu anlaşılınca 50 sayfa boyunca "yok ben değilim, hayır olamam" havalarını okuyoruz ve bu beni gerçekten sıkıyor. Öylesin işte kabul et artık yeter niye okuyoruz biz bu kitabı?
Ayrıca karanlıklar efendisiyle tanıştıktan sonra 3 günde aşık oluyor resmen. Hemen dizlerinin bağı çözülüyor. Ben artık bir işlevi olmayan vasıfsız kadın karakter okumak istemiyorum. Biraz güçlü yapın şunları hemen iki erkek gördü diye bu kadar zayıf hale gelmesi o kadar utanç verici ki...
Karanlıklar efendisine gelince herkesin aşırı abarttığı ve düştüğü, ölüp bittiği ama aslında hiçbir olayı olmayan bir karakter.Karanlıklar efendisinin kişiliği oldukça sıradan hepimizin bildiği tipik kötü karakter profili
İnsanların özellikle yaşıtlarımın neden bu tür insanlara ölüp bittiğini zerre anlamış değilim
im tired of the same shit...
Genel olarak karakterlerin kişilik çözümlemelerinde de bir olay yok, oldukça yüzeysel yavan karakter tiplemeleri
3- Genel Bakış
Başka insanların yorumlarına baktığımda gerçekten gülmeden edemedim. Tabii ki saygım var ve isteyen istediğini düşünmekte özgür, kitabı çok sevmiş de olabilirsiniz buna bir şey demiyorum.
Çoğu kişi kitabın çok özgün olduğunu,yazarın çok büyük ve sıradışı bir evren yarattığını söylemiş. Üstüne basa basa özgünlükten bahsetmişler ve türünün bir benzeri olmadığını söylemişler
Arkadaşlar okuduğunuz ilk