İlişki içinde belirleyici olan seninle benim zamansal olarak ne kadar bir arada bulunduğumuz değil, yaşamsal olarak ne kadar şeyi birlikte geçirdiğimizdir.
" Benim özgürlüğümü kısıtlama" dedin
İlişki ilişkideki kişilerden birinin, hele ikisinin birden özgürlüğünü kısıtlıyorsa, hiçbir değeri yok demektir. Hatta tam bir değersizliğe düşmüş demektir.
Sevişmek bile bütün yakınlığı ile yüceliğiyle güzelliğiyle ama patlayan ve sönen tutkusuyla heyecanıyla doyumuyla birlikte yürümekten daha üstün değil. Hele bir de birlikte gidilecek bir yer bir amaç varsa...