📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bizden Belgrad'ı aldıkları zaman ,düşman delegeleri Niş kasabasını da istemişlerdi.Osmanlı delegesi ayağa kalkarak
- Ne hacet ,dedi.İstanbul'u da size verelim
Bu tarz fazla eser okumadığım için başta ısınmam zaman alsa da , ortalarından itibaren sonuna kadar tek solukta bitirdim. Bir edebi roman olmanın yanı sıra psikolojik tarafı da çok ağır basıyor. Yaratılan karakterin olay örgüsüne verdiği tepkiler ve düşüncelerinin sebebi o kadar güzel aksettirilmiş ki finalde ve sonraki hayatında büründüğü ruh haline hak veriyorsunuz. Bir çok yerde empati kuruyorsunuz hikayeden hiç kopmuyorsunuz. Çok hüzünlü ve sıradışı bir aşk hikayesi sonunu da aşırı merak ederek okudum. Kesinlikle ilgisi olan herkesin okuması gerekiyor, çok etkileyiciydi.
Burayı dolduran bir sürü insandan biriyiz,zaten onların da bakalım hepsi göründükleri gibi mi? İstemiyorum.Kendimi herkesin akıllısı ve duygulusu yerine koymak istemiyorum.