Merhaba. Yorumunuza bir çok yönden katılmaktayım. Kitabın kolay okunan bir metin olmadığı ve okumadan önce feminist teorilerin faydalandığı isimleri önemli ölçüde bilmenin işimizi kolaylaştıracağı konusunda hem fikiriz. Tezimi feminist eleştiri üzerine yapmak istediğim için okuma listeme aldım ancak yeterliliğim için yetiştirmem gereken bir literatür okuması olduğundan biraz uzun sürebilir okumam. Şu an pek çok metni bir arada yürütmeye çalıştığım için kitap incelemesi yazamamaktayım. Yeterliliğim sonrası kitap incelemeleri yazmayı planlıyorum. Sizin de yorumlarınızı okuyacağım. Görüşmek üzere. Kolaylıklar dilerim.