Filiz

Eğer insan kendi yaptığını doğru buluyorsa, diğer insanların buna saçmalık ya da aptallık demelerinin bir önemi yoktur.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan hayatta yalnızca bir şeyi dört dörtlük yapabilir...yalnızca tek bir şeyi, ama onu da tam yapmak gerekir.
Önemli olan insanın yaptığı işi sevmesi ve yaptığını dürüstçe ve namusuyla sonuca ulaştırmasıdır.

Filiz

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.·
4 günde okudu
·
2019 13. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 17bin okunma
"Bir kere ağladıysan üç kere gülecek, on yedi katlı binan yıkıldıysa on sekiz katlısını yapacaksın, elli beş kez düştüysen elli altıncı kez kalkacaksın. Bazı savaşlar böyle kazanılır."