İnsan alenen çark edip, şunu söyleyemez: Artık geçti, bir şeyim yok, sakinim, mutluyum ve birlikte olduğumuz için şükrediyorum. Gerçek olsa bile bunu söylemek mümkün değil (şükretmek tamamıyla doğru, mutluluk da bir yere kadar, ama sakinlik kesinlikle doğru değil) çünkü daima korku içinde olacağım, birileri beni korkutacak, en çok da kendimden korkacağım.