sevcan

sevcan
@franceses
Korkuyu beklemek, korkuyu beklemek gereksizdi...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çünkü sevmek, yarıda kalan bir kitaba devam etmek gibi kolay bir iş değildi.
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendi kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı.
Yalnız kalmaktan korktukça yalnızlığım artıyor.
Görünüşüme bakma, içim öldü artık...