Yazarın ilk defa bir kitabını okuyorum, dilini çok akıcı bulduğumu söyleyebilirim. Olaylar uzatılmadan, kısa ve sade bir yazım diliyle anlatılmış, diğer kitaplarını da bir an önce okumayı düşünüyorum
Yakıcı SırStefan Zweig · Doğu Batı Yayınları · 201851,4bin okunma
Yazarın tarzını genel olarak çok beğendim, olay kurguları, yazı dili etkileyiciydi. Son 10 sayfaya kadar merak ederek okudum, son 10 sayfa gereksiz uzatma olmuş. Çok şok edici sonuç yok ama sayfaları çevirirken hep merak içinde kalarak devam ettim.