Son 20 sayfaya kadar hiç heyecanın olmadığı bir kitaptı, konu gereksiz uzatılmıştı. Detaylarda çok boğulunmuş ve kitabın heyecanı kalmamış, serinin iyi olmayan kitaplarından biri diyebilirim
Yine çok akıcı bir Ayşe Kulin kitabı. Olayların birbirleriyle bağlanması çok etkileyici olmuş. Sadece İlhami Bey’e ne olduğu belli olmadı, son sayfalarda yine duygu yüklü satırlar vardı, çok beğenerek okuduğumu söyleyebilirim
Bir konu ne kadar uzatılabilir derseniz ancak bu kadar uzatılabilirdi, heyecandan yoksun, bitsin diye sıkıla sıkıla okuduğum bir kitaptı, ne tam macera, ne tam polisiye, gerilim desen yok. Belki bu kadar uzatılmasaydı daha çok sevebilirdim