Özellikle Sema/Anna ile ilgili bölümleri merakla okurken, diğer kısımlar maalesef çok yavaş ilerledi. Anlatım dili ağır geldi. Konu ilginçti, yazar Türkler ile ilgili oldukça fazla bilgi edinmiş
Bir kumarbaz ile 24 saat geçiren bir kadının yaşadığı ömür boyu pişmanlığın anlatıldığı bir kitapta bazı yerleri sıkılarak okudum. Konu değişik olsa da, olayların anlatış şekli çok ilginç değildi. Yine de, tavsiye edebileceğim bir kitap