furkan şahan

furkan şahan
@frkn16
Kibrinden önünü göremeyenler her zaman duvara toslar. Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü ama dürüstlükten çok kaybettim. Takibe takip yapıyorum. Kendimce yazıyorum.Alıntı yapabilirsiniz.Paylaştıkça fikirler zenginleşir. DİB
@frkn16·
·
sabitlendi
Kötülük müydü insanı kötü yapan Yoksa niyeti miydi insanı canavar kılan Doğa mıydı insana zarar veren yoksa doğaya dokunan insan mı Evet bir kötülük var Fakat insan bu kötülüğün kaynağı olduğunu kabul etmiyor Doğru ya insan bencil,cimri,çabuk unutan,nankör bir varlıktı. Kendisine oksijen veren ağaca,meyve veren dallara,buğday yetiştiren toprağa karşı nankördü.Isıtan güneşe ışık veren ay'ı görmeyendi.En kötüsü de tüm bunları yaratanı tanımayan varlıktı.Her gördüğü güzelliğe doğa harikası diyip yaratana adeta zulmedendi. İnsan olmak akıllı ve iradeli olmak fakat bu aklı ve iradeyi toplum yararına iyi işlerde kullanmakla insan olunur.
İnsan
Reklam
Nasıl ki arabanın,telefonun,evin sigortasını yaptırıyorsak ahiret sigortamızında olması lazımdır bizi her türlü hasardan koruması için bu elzemdir.
Din
Herkes kalbinin ekmeğini yer Senin kalbin taştan sa ekmeğin de taş olur...
Duygu ve Düşünce
Olmaz deme olmazları olduran var Yapamam deme yapacağın gücü veren var sen gönlünü ferah tut herşey den büyük Allah var
Din
İnsan Ve Kibir
Bize kalmayacak dünyada sanki herşey bizimmiş gibi davranıyoruz.Acaba herşeyin maliki olan Allahı tanımıyor muyuz da herşeye benim mantığıyla bakıyoruz.Eninde sonunda elindekiler gidecek sen gideceksin ama baki olan sen misin ki bu kadar plan yapıyorsun ey insan...
Din
Reklam