s.

...öyle zaman olur ki odada yalnızken bile "yok oluverir" insan, bunun nedenleri çoktur, kişi yaşarken bile ölebilir.
Sayfa 130·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hava kapalı, yağmur yağdı yağacak, bulutların ışığı dokunuyor gözlerime, ne yaparsın, her şey olması gerektiği gibi: Üzüntülü ve ağır.
Sayfa 124·Kitabı okudu
Birini boğulmaktan kurtarırsın, bu elbette ki büyük bir olaydır ama kurtardıktan sonra yüzme öğretmeye kalkışırsan, neye yarar? İşi kolaylaştırmak, işi biraz başından atmak değil midir bu? Var olduğunu bilmek daha güven sağlar, her an yardıma koşacağını ummak daha iyi...
Sayfa 120·Kitabı okudu
Kıskanç olmamayı başarıyorum da kıskançlığın yersizliğine akıl erdirmeyi başaramıyorum.
Sayfa 117·Kitabı okudu
Uzun uzun ellerini öpmek istiyorum, hiç bırakmamak istiyorum ellerini.
Sayfa 111·Kitabı okudu