s.

Ne güzel şey yanında olmak, Milena!
Sayfa 108·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Olduğum yerin çekici yanı yok; ne mutluluk var, ne de mutsuzluk, iyilikten de yoksun, suçtan da, oraya koydukları için oturmuş kalmışım. İnsanlık basamaklarında, yurdunun civarlarındaki savaş öncesi bunakları gibiyim. Hem bu yeri alnımın teriyle de edinmedim, öyle de olsa övülecek yanı yok bu yerin.
Sayfa 106·Kitabı okudu
...insan gücünün üstünde bir çabayla başını dik tutmak için çırpınıp didinecek ve öylesine kullanacaksın ki gücünü, parça parça kopacak, yok olacaksın.
Sayfa 106·Kitabı okudu
"En iyisi bir üçüncü yol bulup kaçmak, bu yol beni ne sana götürsün, ne ona; yalnızlığa götürsün beni."
Sayfa 105·Kitabı okudu
Başımı dizlerine koysam, elini hissetsem saçlarımın üstünde ne iyi olurdu, ölünceye dek kalabilirdim öyle.
Sayfa 103·Kitabı okudu