Olduğum yerin çekici yanı yok; ne mutluluk var, ne de mutsuzluk, iyilikten de yoksun, suçtan da, oraya koydukları için oturmuş kalmışım. İnsanlık basamaklarında, yurdunun civarlarındaki savaş öncesi bunakları gibiyim. Hem bu yeri alnımın teriyle de edinmedim, öyle de olsa övülecek yanı yok bu yerin.
...insan gücünün üstünde bir çabayla başını dik tutmak için çırpınıp didinecek ve öylesine kullanacaksın ki gücünü, parça parça kopacak, yok olacaksın.