s.

Yine de -tek odada bir başına olmak, bir evde yalnız yaşamak, yaşamın en önemli tarafı- daha doğrusu, kimi zaman yalnız kalabilmek, mutluluğun ilk koşulu.
Sayfa 82·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk, sende erimektir!
Sayfa 82·Kitabı okudu
Oysa ben bütün vakitlerimi, hatta bütün vakitlerimden daha çoğunu, yeryüzünün bütün vakitlerini sana ayırmak istiyorum; seni düşünmek ve seni yaşamak için.
Sayfa 79·Kitabı okudu
"Ben hiçbir zaman ayrılamam senden, kovarsan giderim ancak... Kovuyor musun? Gideyim mi?"
Sayfa 77·Kitabı okudu
Unutamayacağım bir doğa olayıydı yüzün, Milena. Bulutlardan değil, kendiliğinden gölgelenen bir güneştin sanki.
Sayfa 70·Kitabı okudu