Türkçe çevirisini okumaya başlamıştım ama çevirmen baya kötü çevirmiş ve orijinalinden o kadar farklıydı ki orijinal versiyonunu okumaya karar verdim. Diyeceğim şu ki orijinal versiyonundan edindiğiniz perspektifi çeviriden alamıyorsunuz.
Güzeldi baya. Bu kitabı okuduktan sonra bile hristiyan olmadıysam artık olmam diye düşünüyorum zaten hepsi de hemen hemen aynı yni dedikleri seyler genel olarak ztnnnnnnnnnnnnnnnnnnn sırf insanları düzen içinde tutmak için iste ama iyi yani tutulması lazım zaten “dindar” halimiz buysa dinsiz halimiz nasıl olurdu hayal edemiorum iyi yapmıssınız
Her sayfası birbirinin bir kopyası resmen. İlk sayfaları ve son sayfaları okumak yeterli o kadar saçma bir şekilde kendini tekrar ediyor ki durmadan. Yeraltından notlar okuyun bu kitap yerine bence