Serkan çangal

Serkan çangal
@fscangal
Aşkın matematiği farklıdır. 2 den 1 çıkınca 0 kalır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Alıntı
Sen benim hüzün yanımsın. Güneşin vurmadığı gölgede kalan yanım. Kimselerin bilmediği kendime sakladığım. En çok ayazda kalmış olup da rüzgara savuramadığım, alıp alıp defalarca sineme sardığım yanımsın. En çok kanayan yarama sarmaya çalıştığımsın. Sardıkça kanayan kanadıkça sardığımsın… Sen benim hüzün yanımsın. Her doğan günle bir kez daha ümidimi yıkan tarafımsın. “Olmadı olmayacak” dedirten hain düşmanımsın. “Ah çıksa gelse şimdi…” diyecek kadar kendimi kaptırdığım safl ığımsın. “Çıksa ve gelse, alsa ve götürse…” diye çırpan kanadımsın. Ve her defasında kendime kırk kez söyleyip kırk kez yanıldığımsın. Sen benim hüzün yanımsın. Söküp atamadığım umut çiçeklerini gömdüğüm toprağımsın. Bahar gelir yeşerir diye yağmur, çamur, kar kış demeden suladığımsın. Olur da bir gün açarsın diye beklediğim sevdamsın. Sevda çiçekleri açar mı bilinmez ama umuduna umudumu bağladığımsın. Sen benim hüzün yanımsın. Dar vakitte bulup tez zamandaki kaybımsın. “Ne olur kal benimle” dedirtecek kadar yalvardığımsın. “Sensiz hayatı istemiyorum” diyecek kadar uçurumdan kendimi attığımsın. Geceyle gündüzümü, yanlışla doğrumu karıştıran arafımsın. Sahi sen benim soldan soldan vuran yanımsın. Sen benim hüzün yanımsın. Sensizken anlamını yitirdiğim hayatımsın. Bütün kelimelerime yüklediğim anlamsın. “Sen” diye başlayıp da bitiremediğim üç noktamsın. “Sen, sen ille de sen” diye durup durup nefes aldığımsın. “Sen varsan ben varım” dedirtecek kadar kendimi hiçe saydığımsın. Kaderi kaderime yazılsın diye her gün Yaratıcıya yalvardığımsın. Aklımda, yüreğimde ve duamda olansın. Sen benim hüzün yanımsın. Bakışına hasret kaldığım, sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam,
Şiir
Beni anla lütfen melegim. Ölesim var bu gün Öyle gamzelerinde gömülesim.. Ne münker nekir ol, sual eyle Ne hafaza ol, amelimi not eyle Vahiy işini birak cebrail halletsin Mikaillik bir durum yok, zaten çöl kurağı gibisin israfilin surunu beklemem, sen benim kıyametimsin Azrail ol gel bana. Bu gün ölesim var.. Ölesiye göresim var.
Şiir
Bu gün şiir yazdim sana sevgili…...endamın salındı satır aralarında……Bu gün şiir yazdim sana cennet gözlüm; bu gün şiir yazdim sana……Gelecektin…kulağına fısıldayacaktım nefesim yakarken kulak memelerini…gelecektin ve tamam olacakti şiir.… . Bu gün şiir yazdim sana gökkuşağım; ilmek ilmek isledim ne varsa sevdaya dair.…..Biraz hiciv , biraz fabl , biraz karasindan mizahin, bu gün şiir yazdim sana yüregimin dogurgan kadını ,öyle çarşaf çarşaf anlatacaktim seni, ama ne mümkün ; yok ki izahin... gelmedin, biraz zamanimdan çaldin biraz da imanimdan…….bu gün şiir yazdim sana sevgilim……aglaya aglaya sövdüm……Kime mi?... dedim ya biraz zamanımdan çaldın biraz imanımdan. Bu gün şiir yazdim sana ömrümün pigmenti…. Yazarken melekleri ortamdan kovdum……Zira gelmişine geçmişine öyle satır satır sövdüm.. ...Bu gün sana şiir yazdim ‚yani haram lokmam; kalem ile mezarımı kazdım...
Şiir
Biraz mavisinden ver gökyüzünün ey sevgili, Çarşaf çarşaf, ve biraz da siyahından sinenin, tenin yaldiz gibi sinmis olsun üstüne….. Ayrilik kader olsun, vuslat haram ; sensizlik koksun her yanim buram buram, yeter ki yetim bir çocuk gibi yasla yüregimi gögsüne..
Şiir