Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
@ftekef·
·
sabitlendi
“Ben Türk’üm Türk esir olmaz.” Muhsin Yazıcıoğlu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ah be...
"Her şeyi bırakır, başımı alıp giderim!" diye düşündü. Ama hemen anladı hiçbir yere gidemeyeceğini.Hiçbir yerde hiç kimsenin ihtiyacı yoktu ona. Hayal ettiği hayatı da hiçbir yerde bulamayacağını anlamıştı.
Görevi büyük olana, gösterilen saygı da büyük olur.
“İçimde bir kara orman yanıyor.”
"Kendi ayıbını örtmek isteyen başkalarının yüzüne kara çalar.”