Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Kadınlar ne acayip mahlüklar, ruhlarında ne çok muhtelif şeyler için ayrı ayrı yerler var. Biz zavallı erkekler için bu bir felaket.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyi halledebilirim ama ağladıktan sonra…
Kendime yetebilmenin huzurunu yaşamak istiyorum sadece.İncinsem de içimde bir yerlerde hâlâ çiçek açacak bahçeler olduğuna inanıyorum.Ve bir gün, o bahçelerin yeniden filizleneceği zamanın özlemini taşıyorum içimde.Kimseye sığınmadan, kendi gölgemde dinlenebildiğim günleri düşlüyorum. Kırıklarımı saklamadan, onlarla birlikte güçlü kalabildiğim anları…
O yüzden pembe seviyorum:))
Hayatın meğer pek siyah, pek yaman, pek korkunç bir siması varmış.
Şimdi artık kendimden de korkuyorum. Bu muvazenesi(dengesiz), bu hummalı, hezeyanlı galeyanlarımda bir cinnet unsuru var.