Fteke

Fteke
@ftekef
𐱅𐰇𐰼𐰜
Acaba, "Bu başladığımız hayat yolunda, gel seninle nihayete kadar gidelim" diyecek misin?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilirsin ki belki ruhumdan bu cinayet çıkacak. Fakat sen onu bir hasta nokta diye tedavi etmeyi bilmeyeceksin, sen o bütün esrar ve saffetiyle beyaz olan şeye çamurlu ayaklarınla basacak, kirleteceksin.
Seninle hayatta kazanılmayacak hiçbir yarış yoktur.
Bu kadının sevdiği adama vereceği af ve şefkatin hudutsuzluğu karşısında başım dönüyor.
Sen iyi bir kadınsın fakat çok hırçın ve müstebitsin(despotsun).