Hayatım boyunca okuduğum en güzel kitaplardan biri gözyaşları ile okudum hala etkisindeyim ben bu hikayeyi uzun zamandır takip ettigim @güzellikhemşerisi de gördüm ama okumak nasip olmadi kitap olduğunu duyunca hemen aldım ama beni çok cok üzdü ben sanırım gülşahı hiç unutmayacağım kitaplığım ayrı bir yeri olacak bir kürt sevdimin tek duam hiç bir şeyden umut kesilmez inşallah şahinle tekrar birlikde olma şansınız olur kızıyla birlikde lütfen bu kitap okuyun bir oğlum var asla ve asla benim yapmadiklarimi yapsın istemem kendi hayatini yaşasın doğrusu ve yanlışı ile hep arkasında olucam