fatma

fatma
@ftmerc_
୪ Kaybolmak istediğim bir yer varsa o da kitaplar arasındaydı..
İnsana olan saygımı korumak için, insanlardan uzak duruyorum.
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
... Sen ne dersen de iki gözüm; toplumun yoksul insana saygısı yoktur.
Edebiyat
. Hayatımda yeni gün diye bir şey yoktu, her gün bir öncekinin tekrarıydı, hiçbir değişiklik ya da değişiklik umudu söz konusu değildi.
Edebiyat
"Artık, daha çok kendi içimde yaşıyordum."
Edebiyat
• Daha önce pek fazla okumuyordum. Kitaplar evimizde pek sık görülmezdi. Ekmeğin daha önemli olduğu düşünülürdü. Karnımızı doyurmak zihnimizi doyurmaktan daha önemli bir işti. •
Edebiyat