Erkekler hayat karşısında daha kırılgan, daha korunaksız mı oluyorlar kadınlara göre?Analar acıya daha mı dayanıklı?Doğurğanlığın fizyolojisinin beyne yansıması mı?
Çiçekler hiçbir şeyin kalıcı olmadığını öğretir bize,ne güzellikleri kalıcıdır ne de solgunlukları;çünkü sonradan yeni tohumlar verirler.Mutluyken de üzgünken de hatırla bunu.Hersey geçip gider,yaşlanır,ölür ve yeniden doğar.