Fatmanur

Fatmanur
@ftmnrymli
Değerli dostum, keşke insanlar geçip giden şimdiyi yaşamak yerine geçmişte kalan bir sıkıntının hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar.
Şemsiyeyi açıp yağmuru kesmek gökyüzüne ihanet etmek gibi gelirdi ona.Hem insan sevdiği şeyden kaçar mıydı hiç? Yanlış Giden Bir Şeyler Var
Kitap Alıntısı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Fatmanur

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
23 saatte okudu
·
2023 4. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma
Yine bir şeylerin asla geri gelmeyeceği duygusuyla donup kaldım. Bu kahkahayı bir daha duyamamanın düşüncesine bile dayanamayacağımı o zaman anladım. Benim için çölde bir pınar gibiydi bu ses.
Sayfa 84·Kitabı okudu
1000k
-Bulundukları yerden memnun değiller miymiş? -İnsan, bulunduğu yerden asla memnun olmaz.
Sayfa 72·Kitabı okudu
1K
Yalnızca kalbinle iyi görebilirsin. Asıl önemli olan şeyler göze görünmez.
Sayfa 71·Kitabı okudu