📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir gece.
Gecede bir uyku.
Uykunun içinde ben.
Uyuyorum, Uykudayım.
Yanımda sen..
Uykunun içinde bir rüya.
Rüyamda bir gece.
Gecede ben.
Bir yere gidiyorum.
Delice.
Aklımda sen..
Özdemir Asaf
Zarifoğlu diyor ya hani " İnsan bastırdığı duygunun esiri olur " diye .Haklı.. Amma velakin, insan anlatamadığı hüznün de esiri olur. Mahkumu olur , yeri gelir gardiyanı da hakimi de savcısı da yine kendisi olur.
Ruhé