Sizi sevdiğini söyleyen birisi yerine, sevgisini gösteren birisine inanın. Birisine seviyorum demek ve bunu hissettirebilmek ayrı şeyler. Tam da bu yüzden davranışa yansımayan hiçbir şey gerçek değildir.
İki hafta boyunca kitap okumak, yürüyüşe çıkmak, hayal kurmak, rahatsız edilmeden uzun uzun okumak, iki hafta boyunca telefonsuz ve radyosuz yaşamak, konuşmak zorunda olmamak, bir anlamda rahatsız edilmeden kendim olmak istiyordum.
Stefan Zweig
Şiirler yazdım, kitaplar okudum.
Elime bir bardak aldım, onu yeniden oydum.
Derinlerde kaldım, böyle bir zaman..
Kim bulmuş ki yerini, kim ne anlamış sanki mutluluktan?
Ey yağmur sonraları, loş bahçeler, akşam sefaları ...
Söylesin benimle biraz, bir kere gelmiş bulundum.
Edip Cansever ♥️