fatma

fatma
@ftmysl
‘Kendinle baş başa kaldın. En büyük düşmanınla. Bahanesiz. Tesellisiz. Çaresiz.’
Reklam
“Oysa kimseler bilmiyor. Sen biliyorsun. En önemlisi bu. Sen biliyorsun. “
“Çaresizliğin sessiz iniltisini hiçbir gürültü bastıramaz.”
“Hızlıca uzaklaştın oradan. Elinden gelseydi kendinden de uzaklaşacaktın, yapamadın. Herkes kendi kuyusunu kalbinde taşır, biliyordun.”
“En çok, mutlu olduğu anlarda korkan insanlardan oldun sen de. Yeni aldığı elbiseler hemen eskimesin diye uzun süre giymeyip saklayan yoksullar gibi, mutluluğunu doyasıya yaşamaktan korkuyorsun. Çabucak eskimesinden. Çabucak kaybetmekten. Bir daha alamamaktan. Bir daha bulamamaktan.”
Reklam