Çocuklar, ergenlikte bedenleri gelişmeye başlayınca değil, seneler boyu hiç sorgulamadıkları ailelerini adeta bir yabancının, başkalarının gözüyle dışarıdan görmeye başladıkları anda ve esas o noktadan sonra büyürler.
Bizler varoluşumuzu zenginleştirebiliriz, kendimize daha fazlasını verebiliriz ve kendi kendimize bu konuda izin verirsek daha yaratıcı ve daha mutlu olabiliriz.
Gerçek insanlar, sesin var oluş nedeni olarak konuşmayı görmezler.Konuşmak,yürek ve akılla yapılır.Ses, konuşma amaçlı kullanıldığı zaman ortaya dökülenler,boş sözlerdir,ruhsal içerikli olamazlar.