Funda Ceylan

Kelebeğin Rüyası
Bir ermiş bir gün rüyasında kelebek olduğunu görmüş. Uyanında kafası çok karışmış. "Ben mi rüyamda bir kelebek oldum, yoksa bir kelebek şu anda rüyasında ben olduğunu mu görüyor?" Diye düşünmüş. "Belki bir kelebek o kadar memnun ki rüyasından, uyanmak istemiyor uykusundan." -Kelebeğin Rüyası
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Nasıl anlatmalıyım seni, Yağan yağmurla mı, Hergün doğan güneşle mi, Gün batımı mı, Yoksa doğumu mu? Nasıl anlatmalıyım seni, Bir şiirde mı, Yoksa bir şarkıda mı? Nasıl anlatmalıyım seni, Gözlerinden mi başlamalı, Yada ne bileyim Kirpiklerinin sayısından mı, Uzun uzun mu yazmalıyım, Ya da tek cümlemle anlarmısın... Ruhumun sende nefes aldığını? Nasıl anlatmalıyım seni, Kitaplar dolusu sen kokuyorsun Bir şiire nasıl sığarsın? 💫Funda Ceylan💫
O çok iyiydi. Bana karşı da, onu o sefaletten kurtardığım için bana çok minnettardı...ve minnet duyduğunu biliyordum da... Ama ben bunu duymak istiyordum, tekrar tekrar...Bu bana iyi geliyordu, teşekkürünü duymak... Bayım, iyi olduğunu hissetmek o kadar güzel ki ... Özellikle de insan, aslında kötü olanın kendi olduğunun farkındaysa. Bunu sürekli işitmek için tüm paramı verebilirdim.
Dedemin Insanları
Çünkü bilirsin, noktayı koymak ne kadar zor olsa da tamamlanmış cümleler, eksik kalmışlara göre daha az acı verir. Yoksa sen tam tersine mi inanmıştın? Virgüllere...
Hiçbir heykeltraş, hiçbir şair; ne Michelangelo ne de Dante, umutsuzluğu ve çaresizliği, kendini yağmura bırakan ve korunmak için en küçük bir hareket yapacak gücü ve isteği kalmamış bu adam kadar dokunaklı anlatamazdı.
Sayfa 39·Kitabı okudu