Funda Ceylan

Ve sevgilime döneceğim, sevgilime, Sen, sevgilim, gittiğinde.
Sayfa 60·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Seni neden düşünüyorum. Cunku hayatta birisinin üzülmesini kirilmasini istemiyorum. Birisinin hayal kirikligina sebep olmayi istemiyorum. Herhangi bir insanin yüzündeki ufacık bir hüznün bile sebebi olmak istemiyorum. F.C
Gönül bu işte canını yakanı seviyor insan. Bırakıp gitsen de anılar seni o parktaki bankta bırakıyor. Gözlerin o yolda hep onu arıyor. Aşk işte kanatacak ya yaranı... Onun için ağladığın o şarkı çalıyor aniden. Her köşeden o çıkacak ümidiyle bekliyor insan. Yada o köşeden başkasıyla çıkar korkusuyla. Gözlerimi kapatsam ne fayda, gözleri geliyor aklıma. Ne yaparız bir gün karşılaşırsak? Görmezden gelebilirmiyim seni? Deli gibi sarılmak isterken öylece gidermiyim yanından? Bir yabancı gibi... Göğüs kafesimde bir boşluk vardı yıllarca, sen bana sarılınca o boşluk tamamlanırdı. Öyle hissederdim. Sahi, o boşluk nasıl dolar şimdi? Çaresi var mı bunun? Unutmak mı tek mesele? Sabahattin Ali'nin bir sözü var; "Gözlerimden öptü. Ellerimden öptü, ellerimden. Avuç içlerimden öptü. Unutabilirmisin şimdi? Ben, ölsem unutamam." diyor. Ben o gece, o parktaki, o bankta kaldım... Unutamadım. Funda Ceylan💫💫💫
Ah canımın kırıkları, Geçtiğim yollar bile düşman bana. Varlığın içindeki yokluğum, Sustugum hersey büyüyor odamda. Neresi huzuru barındırıyor kollarinda? Neresi icine alıp kaybedecek beni ? Zifiriyim şimdi. . Funda Ceylan🌹💙💫
"Geceleri yıldızlara baktığında, içlerinden birinde ben yaşadığım için, içlerinden birinde ben güldüğüm için, bütün yıldızlar gülüyormuş gibi gelecek sana. Senin, gülmeyi bilen yıldızların olacak!"
Sayfa 110·Kitabı okudu