📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gram merhameti olmayan ve kendine insan diyen varlıklar Ankara da aç hayvanları et ile zehirlediler. Keşke insan olmak , vicdanlı olmak nasıl olunur kitaplar yazsa da şu yaratıklara okutup ögretsek.
Yıkmak için inşa ediyoruz.Çalışmalarımızla kaynaklarımızın çoğu insafsızca heba ediliyor.İlerleyişimizi tahribata damgalıyoruz.Gözümüzün gördüğü her yerde zaman,emek ve yaşam kaybı var.Sevimsiz bir manzara ama gerçek bu.