Boş vasat bir kitaptı benim için. Tarih kitaplarını çok severim ama bu kitap, fazla ayrıntı vermiş. Hadi bunu geçtim sıkıcıydı yani. Yazarın okuduğum ilk kitabı olarak bir ön yargım oldu şu an. Sürekli Sırplar, Hırvatlar ve Boşnaklar dedi ki, bir süre sonra kafam karıştı. Hangisi savaşı başlattı diye. Zaten baş rol karaktere ayrı sinir oldum. Değişik bir tipti. Neyi istediği belli değil. Kariyeri çocuklarından, kocasından önce geliyor gibiydi. Sonlara doğru kafası yerine geldi ama iş işten geçmiş oldu. Bu kitaptan sonra Ayşe Kulin'in diğer kitaplarını okur muyum bilemiyorum.