Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum.
Burası benim not defterim...
#38044575
Atatürk’ün en sevdiği okurken yanına notlar aldığı yazar düşünür Voltaire.Kitabı anlamak için derin tarih felsefe bilginiz olması gerektiği kanaatindeyim.Şöyleki satır aralarında yer alan olayların çözümlenmesi anlaşılabilmesi için dipnotlarda yer alan tarihi olayları bilmek hakim olmak gerekir.Bu şekilde Voltaire daha anlaşılır ve akıcı olacaktır.Zaten Atatürk‘ün Voltaire’i okuması notlar alması onun derin bir bilgi hazinesine sahip olmasından değil midir?Okunmalı ve kütüphanenizde bulunması gereken bir eser.