Bilirsin bazen, hissedersin... Bir ömür öyle geçmesin istersin... Doğru yanlış birçok şey edersin o tecrübesizlikle toylukla ama olacakların önüne geçemezsin... Olacak olan olur.. kalacak olan kalır ve gidecek olan gider nihayetinde... Her martın sonunda baharın gelişini çifte bir kutlamaya dönüştürmek istersin... Yıllar öyle geçer ama hisler geçmez.. bazen unuttuğunu hissedersin ama ansızın çıkar karsına ukdelerin, keşkelerin... gecenin derunun da Alı Kınık dinlersin... Şiirler bile melhem olamaz yaralarına.. "şimdi ne yazsam da geçse kalibim küsü" dersin ama geçmez bilirsin... Açarsın bir türkü o da ses verir oradan.. "Bir fırtına tuttu bizi, deryaya kardı/ O bizim kavuşmalarımız a yarim, mahşere kaldı..."