Hayatımda okuduğum yüzlerce gerilim ve polisiyenin zirvesi sensin. Sen efsanesin dostum.
Jo Nesbo'nun bende ayrı bir yeri vardır. Lisede, kütüphanede kitapları umutsuzca karıştırırken karşıma çıktı. Aradığım kitabı bulamayacağıma inandığım anda arka sayfasını okuyup adeta yeni bir dünyaya yolculuğa çıktım. Beklemeyeceğim kadar ilgi çekici bir dünya. Harry Hole'un her anına tanıklık ederken, onu en yakın arkadaşlarımdan biri gibi hissettim. Gece 2'de okuduğum anlarda, karanlık bodrumdaki ses kaydının sanki benim odamda çaldığını duyduğuma yemin edebilirim. Okurken yaşatan bir kitap. Korku, gerilim, polisiye her şey o kadar mantıklı ve düzeyinde işlenmiş ki benim gözümde kusursuz. Şüphesiz okumalısınız.