Feyza Nur Aydın

Feyza Nur Aydın
@fyznrydn
sadece gülümse... Turuncu mutluluk instagram.com/kitaplardan_cum...
kafka babasını anlatmış ama ben okurken annemi görüyorum
Tamamen senin etkin dışında özgür bir şekilde büyüseydim bile yine de senin gönlünde yatan kişi olmam mümkün olmazdı.
Sayfa 23·Kitabı okuyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Feyza Nur Aydın

, bir kitabı okumaya başladı
Franz Kafka
7.3/10 · 54,1bin okunma
yardım et Allah'ım! Beni çıkar düştüğüm boşluktan!
Bir şeyin yanlış olduğunu, her seferinde pişman olacağını bile bile yapmaya devam ediyorsan kendi kötü nefsine hakim olamiyorsan artık aptalliginda ötesine geçiyor bir süre sonra her şeyden uzaklaşıyorsun, hiçbir şeyin anlamı kalmıyor, içinden bir şeyler eksiliyor insanın eksile eksile boş bir insana dönüşüyorsun ve en sonunda kendinden nefret ediyorsun... Bir başkasında çare olmadığını biliyorsun. Seni kurtaracak olanın tek çare olanın yine kendi isteğin ve Rabbi'nin yardımı olduğunu biliyorsun. Bir şeylerin değişmesi gerekiyor...
Neşet Ertaş
"Kadınlar insandır. Biz insanoğlu."
Tarih boyunca erkeğin kadını koruduğu söylendi. Sahi, erkek kadını kime karşı koruyordu?