Bir şeyin yanlış olduğunu, her seferinde pişman olacağını bile bile yapmaya devam ediyorsan kendi kötü nefsine hakim olamiyorsan artık aptalliginda ötesine geçiyor bir süre sonra her şeyden uzaklaşıyorsun, hiçbir şeyin anlamı kalmıyor, içinden bir şeyler eksiliyor insanın eksile eksile boş bir insana dönüşüyorsun ve en sonunda kendinden nefret ediyorsun...
Bir başkasında çare olmadığını biliyorsun. Seni kurtaracak olanın tek çare olanın yine kendi isteğin ve Rabbi'nin yardımı olduğunu biliyorsun. Bir şeylerin değişmesi gerekiyor...