Fzgl

Fzgl
Yazılanlar, çizilenler hep bana.
Ben hâlâ ölmedim
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Herkes mutlu olsun. Ama benden uzakta ve bensiz. Umarım bende kendime yetmeyi öğrenirim. Bununla başa çıkabilir ve kendime olan saygımı yeniden ellerime alabilirim☀️
Birileri seni sevsin diye yok olmak gibi bir dönem.
Fzgl
Ben kayboldum. Kimsede bulmadı.
Fzgl
İyi varsın Eren. İyi ki doğdun. 🇹🇷