İnsanların deneyimlerini çalıp kendi yaşantıma uyarlamak gibi kendime has bir yeteneğim var. Gerçekten, bu konuda o kadar iyiyim ki bazen kendimden korkuyorum. Biraz hata üstüne hata yapıp umutsuzluğa kapıldıktan sonra yaşadıklarımdan ders alabilseydim belki oturmuş bir karakterim olurdu. Ancak en büyük hatamı bile evirip çevirip başkalarından öğrendiğim mantıklı bir hikâye ile yeniden yazıyor ve kendimi haklı çıkaracak bir yol bulabiliyorum. (Hatta bu anlattıklarım da bana ait değil, bir kitaptan okuduğum cümleler olabilir)