Kitabın adı neydi?
Herkese selam millet! Kitabımız yazarın ilk kez yazdığı ve (bana göre) gayet ‘iyi’ denebilecek bir kitap. Yazarın başka bir kitabı daha var. Onu da okur musun, diye soracak olursanız eğer cevabım ‘neden olmasın, belki’…
Kitapta baş karakterimiz Ed (Eddie) ve çetesinin (Ed ile beraber beş kişi) başından geçen, geçmeyen, yaşayan, yaşamayan her türlü şeylerini okuyoruz. 1986-2016 yılları arasında bu kişiler, aileleri, komşuları,bakkalları, polisleri, öğretmenleri, papazları, ecişleri bücüşleri derken mübarek en az bi elli kişinin GBT taramasını yapıyoruz. Yani bunları anlatayım ki sonra demedi demeyin:)
Baş karakterimiz Eddie’den bahsetmişken onunla başlayalım incelemeye. Normalde baş karakterleri hiç sevmem. Yan karakterleri saha çok sevmişimdir hep. Ama bu kitapta tabularımı yıktım, tam “bakın Ed karakterini sevdim” diyecekken… en sonunda sana olan sevgimi bir duvar kağıdı gibi parçaladın Ed. Yakıştı mu bu sana şimdi. Oldu mu bu:’( Senin için hep iyi konuştum. Ne kadar da iyi kalpli diyordum… artık demiyorum. Başlarda favorim sen olsan da… ııh vazgeçtim senden. Evet, sıradaki!
Hoppo;
Gruptaki (bakınız kitaptaki demiyorum çünkü o farklı) favori karakterim ile devam edelim. Ben bu karakteri sevdim. Nedenini soracak olursanız, kötülük yapıyor ama hak edene. Hah yanlışlıkla kötülük yaptığı da oluyor kendisinin ama sonuçta iyi bir insan o. Ve en önemlisi de köpekleri çok seviyor. Tıpkı ben:) Ve çok da iyi bir evlat. Ah kurban olsunlar senin yaptığın kötülüklere, attığın yumruklara, kırdığın odunlara, göle attığın insanlara:))
Şişko Gav;
Ah garibim, sakat Gav:( sendeki şanssızlık kimsede yok anam. Sen ömrünün yarısında şişko ol, kalan diğer yarısında da sakat… Olacak iş mi yav? Bunlar hep nazardan. Ee baktılar ki