e

öyle bir sessizlik çöktü ki, bu sessizliğin içine seslenemiyor insan.
Edebiyat
Reklam
Ben de...
Ah! Milena, pek çok şeyin bambaşka olmasını isterdim...
Edebiyat
aslında içimde kimseye karşı bi yakınlık kalmadı.
Alıntı
overthinklerken ben de boyle gorunuyorum

m.

@mervebirtek
·
Geleceğimi düşünürken;
1000Kitap
buldugum ilk kaldirima cöküp aglama karari aldim
Reklam