Muuuuhteşemmmm..
Öyle güzel bir kitap ki.. Acaba depresif midir iyi gelir mi şu an benjm icin zamani mi diye ön yargiyla basladigim; basladigim andan itibaren beni kendine bağlayan, tek solukta okuduğum canim eser.. İyiki tanistik Çiğdem.. Bana öyle güzell seyler kattin ki, yaptigin yolculukta ben de seninleydim ve seni hiç yalniz birakmak istemedim..Okuyun, okutun, pişman olamayacaksınız..