Size bir şey söyleyeyim mi? Ankara hükümeti gökten zembille inmedi. Şu anda bir bozkırda ikamet ediyor olsa da, derme çatma bir çatının altında da bulunsa, oradakiler Osmanlı'nın en değerli devlet adamları. Askeriyle, siviliyle, zor yetişir bir aydın zümre var şimdi o topraklarda. Bakmayın siz saraylarda şatafatlı üniformalarla dolanıyor olmamalarına. Her birinin beyni tarih bilinci, hepsinin yüreği vatan sevgisiyle dolu. Bundan emin olun. Bu nedenle, ben geleceğe umutla bakıyorum.