İyi ki okudum dediğim bir kitabın daha sonuna geldim. Neler yazabilirim diye düşünmekten çok yazabildiğim için şükrediyorum. Empati kabiliyetimin fazla olduğuna inanırım hep. Bu kitapta oldukça fazla empati kurmak zorunda kaldım.
"Bence biz kör olmadık, biz zaten kördük, Gören körler mi, Gördüğü halde görmeyen körler. " Kitabın ana fikri sonundaki bu diyalogdu bence.
Çokça düşündüren, birçok duyguyu bir arada yaşatan, içinde oldukça etkili dersler bulunan bir kitaptı..