Gmz YAY

Gmz YAY
@gamzeyay
Kişi uzaklaşmadan gerçekten nasıl yakın olabilir?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kederli olduğunuz zaman yine yüreğinize bakın göreceksiniz,aslında,bir zamanlar neşe kaynağınız olan için ağlamaktasınız.
Sevinçliyken yüreğinizin derinliklerine bakın göreceksiniz;sizi şimdi sevindiren,bir zamanlar üzenden başkası değildir.
Bu hep böyledir,sevgi kendi derinliğini bilmez ayrılık vakti gelip çatana kadar.
o kirli hayat içinde,insanın beynine sıkıştırdığı bir avuç bilgiyle herhangi birine hayatında bir parça nefes verebilmek,insanın tek mutluluğu...