Tanrı biliyor ya! Çoğu zaman,bir daha uyanmama isteğiyle,hatta bazen bir daha uyanmama umuduyla yatıyorum yatağıma;sabah gözlerimi açıp da güneşi gördüğümde içerliyorum.Ah,keşke huysuz biri olsaydım da suçu havaya,öbür insanlara ve başarısız girişimlerime atabilseydim,o zaman bu isteksizliğimin dayanılmaz yükü,yarı yarıya hafiflemiş olurdu.