"EJDERHA DÖVMELI KIZ UNUTMAZ, UNUTMADIĞI GİBİ AFFETMEZDE."
Serinin bu kitabı da soluksuz bir şekilde akmaya devam ediyor. Millenium benim en sevdiğim seridir ve Lisbeth Salander gözümde kurgulanmış en mükemmel, güçlü karakterdir. Larsson'ın yarattığı bu ölümsüz karakter Lagercrantz'ın devam kitabıyla yaşamaya devam ediyor. Serinin bu kitabında yine birçok önemli konuya değiniyorlar. İslamofobi, aşırı dincilik gibi. Her ne kadar Larsson kadar olmasa da Lagercrantz, Larsson'ın mirasını devam ettirecek en iyi yazarlardan biri. Altıncı kitabı dört gözle bekliyorum.