Hayvanlar çok defa her şeye küsmüş gibi ölürler. İnsanoğlu vedâ eder, vasiyet eder, şöyle olmasını, böyle olmasını ister. Kısacası, ayrılıyormuş gibi ölür.
|Yaşadığım Gibi, Ahmet Hamdi Tanpınar|
Her şeye küsmüş gibi yaşıyoruz, insan gibi ölebilecek miyiz?
Vasiyet edecek kadar tutunabildik mi hayata?