Garip Bir Kul

Garip Bir Kul
@garipbirkull
-Fuzuli'ye sormuşlar: "Sevmek mi daha güzeldir, sevilmek mi?" -Fuzuli cevap vermiş: "Samimi değilse ikisi de fuzuli..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayırlı Cumalar Ah Alnı Secdeden Kalkamayasıcalar :))
Ey Rabbim, senin kelamın için yanıp tutuşan, yoluna yapışıp kelamına sımsıkı sarılan kulunu, sen son nefesinde yalnız bırakır mısın hiç? ..
Ey suretine tebessümle Nişan Eylediğim. Canan eyle Yol bulsun biçare arzu halim. Ezberimsin. Evvelin, ezelim ve edebimsin. Sebebim, nefesim ve ahirimsin. Sen çaresizliğin ayak ucunda demlenen yüreğime armağan edilen sonsuzluk hediyesi.. Sen göğsümde taşıdığım eşsiz paye. Sen benim acıya dayanma gücüm. Sen benim yüreğime işlenmiş Sabrımsin...
".. Senin var olduğunu ve senin olduğun yerde bütün öteki şeylerin yok olduğunu anlatmaya çalıştım..."