Garip Bir Kul

Garip Bir Kul
@garipbirkull
Dua ile başladım ben bu aşka ve hep hamd ettim. Senden bir Amin gelmese de pişman değilim.. Çünkü ben Allah (c.c.) için sevdim..!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mesela neden senin odanda duran, sen sandalyende ya da çalışma masanda otururken, uzanırken, ya da uyurken, seni bütünüyle gören mutlu bir dolap değilim? Neden değilim?
"..Ruhumuzda çiçek yeşerten insanları , gönlümüzün neresine sarsakta saklasak ? " - Cemal Süreya
".. Seni Fenerbahçe gibi sevdim, karşılıksız ve çıkarsız..." - Aşk Tutulması
"Uzaklarda aramam çünkü sen içimdesin Taht kurmuşsun kalbime En güzel yerimdesin.." youtu.be/UNKfAiXpcoQ