Öncelikle hayal gücüne hayran kaldığımı söyleyebilirim, asla ama asla sıkılmadan hatta tadını iyice sindirebilmek ve hemen bitmesini istemediğim için biraz yavaş okuduğumu da itiraf edebilirim. Farklı dünyalar arası geçiş olsun, betimlemeler olsun, kurgusu olsun tek teklimeyle harikaydı. Keyifle okuyacağınıza eminim.